برگزاری جلسه شورای اداری تفتان

جلسه شورای اداری تفتان با حضور فرماندار و سایر اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ - 09April 2024

اخلاق نیکو و عمل جهادی از ویژگی‌های مدیران مردمیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه شورای اداری تفتان با حضور فرماندار و سایر اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه «علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان ضمن تأکید بر خدمت خالصانه به مردم و کسب رضایت آنان، گفت: اهم تلاش تمامی‌ مدیران باید در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و تکریم ارباب رجوع باشد.

شهنوازان ضمن بیان مشکلات و محدودیت‌های موجود در منطقه، بیان داشت: آن‌چه باعث تسلی و تزریق امید بیش‌تر در جامعه است؛ تلاش مدیران در انجام وظایف و عمل به بیانات امام (ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی اخلاق نیکو و عمل جهادی را از ویژگی‌های مدیران مردمی خواند و ادامه داد: تمامی مدیران، بخشداران و دهیاران مؤظف به ارائه گزارش عملکرد، برنامه‌های آتی و تلاش در جهت عمران و آبادی منطقه می‌باشند.

فرماندار تفتان سیاست دولت را سیاست کارآمدی و خدمت به مردم دانست و گفت: امید است در راستای تحقق این مهم تمامی مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌های سال پیش رو را تنظیم و مهم‌ترین هدف در این برنامه‎ریزی خدمت خالصانه و خدمات‌رسانی با کیفیت بالا باشد.  

در این جلسه بر حل مشکلات مردم در زمینه‌های آب، برق، زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها، بررسی طرح‌های هادی، زمین‌های ملی در تفتان جنوبی به‌ویژه روستای کوشه تأکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها